onsdag 26 november 2008

Nattens trio från HNE

NBA: Minnesota Timberwolves-Phoenix Suns Under 195,5 poäng
• Suns nya stil, att passa runt bollen i stället för att skjuta efter två sekunder, funkar okej. Twolves tömde sig mot Detroit Pistons senast. Jag tror på under.
Insats: 1 unit. Odds: 1,91. Bolag: Betsson. Spelstopp: 02.00.

NHL: Edmonton Oilers-Los Angeles Kings 1
• Edmonton har alla sorters problem just nu, men Kings ain't one. Kings är ute på bortaturné och föll tungt mot Calgary i går (2-6). Jag tror inte det blir mycket lättare i dag då Edmonton drivs av revanschlust och en vilja att visa hemmapubliken att man kan vinna i alla fall mot skitlagen. Dessutom tror jag att Kings har överpresterat hittills.
Insats: 1 unit. Odds: 2,05. Bolag: Expekt. Spelstopp: 04.05.

NBA: Portland Trail Blazers-Miami Heat 1 (-7,5)
• Miami på fel kust - det kan bara betyda problem. Dessutom har jag fått för mig att man har problem mot lag med rörligt insidespel. När Aldridge lirar center och Greg Oden nöter bänk så är Portland mycket rörligt.
Insats: 1 unit. Odds: 1,95. Bolag: Pinnacle. Spelstopp: 04.00.

Arkiveras under Hear No Evil.

Inga kommentarer: