torsdag 25 september 2008

Gunslinger

The Original Gunslinger.
Det är vad dom kallar mig.

Nu har jag, till värdet av en tvåa i Stockholms innerstad, spelat på nio (9) spel på ishockey. Med start på elitserien 19.00 och slut på NHL nån gång i natt.

Jag tycker inte att du ska inteckna lägenheten, men klicka på Hear No Evil där uppe och smyg runt i jeansfickan med högernäven. Kanske har du några strömynt som du kan avvara?
Välj i så fall din favorit och släng iväg ett spel. Om inte annat för att det blir roligare att titta på elitserien på tv i kväll eller morgonsurfa NHL i morgon.

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag har tidigare nämnt att jag är imponerad av bröderna Abbott i Rögle. Här finns finfin läsning om bröderna.
Jag gillar inställning:
- Övre halvan är målsättningen och det är absolut inte omöjligt, säger en av dom. Kanske Chris.

Letar du mer hockeyläsning inför kvällen?
Testa Mats Wennerholms krönika om talangerna i svensk ishockey.
Det låter jävligt bra inför framtiden.

Inga kommentarer: