måndag 21 april 2008

Efterlysning!

Hear No Evil, om du läser detta - hör av dig.
Jag har redan fått en handfull sms från av varandra oberoende källor (servitriser) på Södermalm som säger att någon i "vår familj" springer runt med en Canon Ixus och plåtar under borden. Hur Crap No Evil kom ut från din lägenhet (eller hur han lärt sig hantera din digitalkamera) vet jag inte, men din gibbonsambo är alltså lös. Och med tanke på hans slumpartade beteende kan han vara varsomhelst i detta nu. Senaste rapporten fick jag dock för en kvart sen, från Debasers uteservering vid Slussen.
Alla vet att han smugglades in i Sverige av Speaky och alla vet att han bor hos dig. Vems ansvar han är är, så är det i alla fall inte mitt.

Jag har försökt ringa dig hela eftermiddagen, men du har väl Warren G:s Annie Mae på repeat i lurarna, som vanligt.
Gör något åt det här. Gör det.
/Picky

PS. Den långarmade lopphögen har fel idag. Rockets kommer kvittera i matchserien mot Jazz.

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och picky får än en gång se sig besegrad av slumpen..

Pick No Evil sa...

Usch, ja. Crappy gör mig stressad.
Och en stressad schimpans är bara dåliga nyheter.