lördag 15 december 2007

I Er tjänst, dag och natt

Det finns en del som talar för att jag lägger ut en bombmatta med picks senare idag.
1) Det är elva NBA-matcher inatt. Det ska inte vara omöjligt att hitta en del spelbart bland dessa.
2) Det är lördag och jag är inte bakfull. Jag förstår att de flesta av er har svårt att relatera till det här, men jag kan tala om för er att det känns som att man har superkrafter.
3) Jag känner mig i bra form. Inte bara fysiskt efter den lugna helgen, utan även rent spelmässigt.

Missa inte att titta till skäggapan innan du lämnar förfesten. Det kan löna sig.
Annars, när du hittat hem från Harry's, Stadshotellet, Sandgrund (ja, vi vet att det har bytt namn), Strömpis, Etage, The Village, Sturecompagniet eller vart fan du nu är på väg ikväll – glöm inte slänga upp laptopen i knäet och knappa in Tipsychimps.com, innan du dricker den där skärmsläckaren i soffan med ditt kvart i två-ragg.
Då ska du se att jag gjort mitt jobb. Sedan kan du koncentrera dig på att göra ditt.

Inga kommentarer: