fredag 23 november 2007

Hallå där...

...See No Evil, okänd ålder, narrapa, 44%, -6,29 units och allmänt kass. Vad fan sysslar du med kompis?
– Inget snack om saken, jag suger just nu. Och jag är inte stolt. Extra mycket svider det givetvis att jag är 5–11 på NFL, 6-3 på resten.
Ja, det är ju på NFL du ska vara som bäst. Vad är det som händer där?
– Man kan snacka om turnovers, oväntade petningar och oturliga skador...men allt är bara dåliga ursäkter som låter ännu sämre när de kommer från en förlorares mun. NFL blir svårare att tippa ju längre in i säsongen man kommer och jag har lagt dåliga spel, helt enkelt. Så enkelt är det.
Vad händer nu?
– Nu lägger jag om min strategi litegrann. Jag ska INTE skjuta mig ur den här krisen, jag ska bli mer selektiv och minska antalet spel på NFL. Inte tvinga fram någonting som inte känns som ett riktigt bra spel. Och jag ska fortsätta leverera bra spel på svensk basket, hoppas jag. Vad händer själv då, du är ju 1–9 de två senaste nätterna. Tungt?
Det vet du. Det är samma sak här – inga ursäkter, även om det svider som fan. Jag är en gunslinger och då kommer kulorna att vina. Ibland kommer jag missa. Men när vi summerar i slutet av säsongen tror jag starkt på att läsarna kommer ha vunnit pengar. Ni som har följt oss sedan dag 1 vet att den här apan är for real.

Inga kommentarer: