fredag 14 november 2008

Vem får bjuda på middag?

Jag och Hear No Evil har ingått ett vad. Jag tror att Atlanta Hawks (6–1) går vidare till andra rundan i vårens NBA-slutspel, medan HNE tror att de åker ut redan i första rundan igen.

I onsdags var Atlanta, utan Josh Smith, en Paul Pierce-buzzer beater från att slå mästarna själva i TD Banknorth Garden.

– Jag säger ju det. Hawks är fan for real, sa jag då.
– De är for real i november, ja. Men till semifinal i öst går de inte, kontrade HNE.

Så vad tror ni? Vem får rätt? I potten ligger en middag med den obligatoriska banana split-desserten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får Hawks möta Boston i första rundan, så vinner nog See ...
Skämt åsido, Hawks kan nog vara för real, men vad gör de om de möter ett lag som har lite inside-spel?
Jag tror på Hear, det är november. Kom igen om Hawks fortfarande har juste termik i mars.
För det betyder att Solomon Jones, Murray, Evans och Pachulia klarar sig och det vill jag se innan jag bettar pengar på det.

Anonym sa...

Hmm, en jinx for the ages, eller?
See säger att Hawks är for real och så kommer två raka torskar mot Nets ...
Hear skrattar hela vägen till banana spliten.

See No Evil sa...

Det hela är mycket obehagligt.

Anonym sa...

Ja, nä, jag beklagar, det var ju verkligen inte meningen att strö salt i såren ...
Men See, det är bara november än!