söndag 26 oktober 2008

NFL: Två spel från See No Evil

Jag känner mig på gunslinger-humör idag, så utöver Atlanta-spelet (klicka på apan med kepsen här uppe för detaljer) så drar jag iväg två specialspel på spelarprestationer i dagens NFL-matcher. Inklusive ett i den tidiga tv-matchen, förstås.

LaDainian Tomlinson ÖVER 75.5 rushing yards
• Som jag skrev i min preview är San Diego som bäst när man ger LT bollen. I dagens ödesmatch mot New Orleans kan coacherna inte blunda för detta. Osäkra förhållanden på Wembley gör springspel till ett säkrare alternativ än att låta Philip Rivers vinna matchen genom luften. Dessutom känns det som att Tomlinson har en riktig monstermatch innestående...
• Matchen sänds i Viasat Sport.
Odds: 1.85. Insats: 1 unit. Bolag: Bwin. Spelstopp: 18.00.

Joe Flacco UNDER 225.5 passing yards
• Baltimores rookie-quarterback har sett ut som... Just det, en rookie-quarterback. Nu möter han Oakland, som kommer från en förlängningsseger mot New York Jets och som har ett par duktiga cornerbacks som kan ställa till det rejält för Flacco.
Odds: 1.85. Insats: 1 unit. Bolag: Bwin. Spelstopp: 18.00.

Inga kommentarer: