tisdag 30 september 2008

Annorlunda Frölunda

Jag önskar att jag hade sett någon av de tre elitseriematcherna i går. Men det gjorde jag inte. En apa är ju trots allt värd lite fritid from time to time.

Jag noterar i alla fall att Frölunda fick ta en trepoängare till slut. Och jag är lite glad, inte bara för att mitt tips gick in, utan också för att jag tycker att man värd en seger under ordinarie tid. Så jävla dåligt har Frölunda inte varit.
Och nån gång ska väl den där satsningen betala sig.
Men jag vägrar säga att det har vänt.
Fråga mig igen om en vecka.

Av vad jag har förstått av rapporterna så gjorde Rögle på nytt en bra insats. Skillnaden den här gången var väl att man har mindre att jobba med när man har ett par tunga forwardsskador. Rögle kan få det jobbigt en tid framöver.

Brynäs slog Modo och Linköping besegrade HV. Inte mycket att säga om. Mer än att Brynäs har öppnat så in i helvete starkt.
Jag kan aldrig tänka mig att det kommer att hålla sig.

Inga kommentarer: