lördag 16 augusti 2008

Inside Tipsy: Brainstorming

Denna morgon hade jag och Hear No Evil ett online-möte för att diskutera nya idéer. Tyvärr fick jag ganska dåligt gehör för mina idéer. Man skulle kunna säga att Hear No Evil, kanske morgonbitter och besk, var helt tyst. In i det sista. Sedan kom responsen. Och entusiasmen, den var väl...måttlig. Så här förflöt "dialogen":

See No Evil säger:
jag kom på att jag måste skriva nåt om 1994 års draft
See No Evil säger:
förstår du hur nostalgisk den är
See No Evil säger:
den innehåller höjdare som anthony "pig" miller, vilket smeknamn
See No Evil säger:
eric montross som blivit posterized ett hundratal gånger
See No Evil säger:
sharone wright. exakt. who??
See No Evil säger:
vald ganska högt
See No Evil säger:
din favorit gaylen och andra begåvade spelare som big dog, kidd, hill
See No Evil säger:
lawrence funderburke ett annat mycket roligt namn
See No Evil säger:
andrei fetisov som aldrig spelade i nba, och det förstår väl vem som helst med det namnet. fel sport
See No Evil säger:
Yinka Dare, denna gigant, nigerianske centern. håller fortfarande rekordet för flest minuter i rad utan en enda assist i NBA. 95/96 spelade han 58 matcher med 72 turnovers och NOLL ASSIST. totalt fyra assist i sin fyraåriga nba-karriär
See No Evil säger:
howard eisley och charlie ward som är i princip samma person
See No Evil säger:
förutom att charlie ward är anti-semit och var en sjuhelvetes football-spelare i college, vann heisman trophy till landets bästa collegespelare
See No Evil säger:
anthony goldwire en gammal euroleague-favorit
See No Evil säger:
ja, i could go on and on
See No Evil säger:
men håll med om att det är en rolig draft
See No Evil säger:
vald sist: Željko Rebrača!
See No Evil säger:
hahahahhahha OCH ALBERT BURDITT!!!!
See No Evil säger:
that does it
See No Evil säger:
jag ska viga mitt liv åt den här draften
Hear No Evil säger:
Härligt

Inga kommentarer: