måndag 30 juni 2008

B


Eftersom Törnell sagt A, får väl jag säga B.

B som i Benson Callier. För inte kan det väl vara någon annan du syftar på, Jakob?

Jag har ingen aning om vilket svenskt lag Callier ska vara aktuell för, men jag vet att han vunnit mot och dubbel-blockat LeBron James i en high school-match – bland annat. En lokal street-legendar redan i unga år med trasslig bakgrund i St. Petersburg, Florida. Tog sig via Florida State till Western Kentucky till en proffskarriär i CBA och IBL. Han har bland annat representerat Gary Steelheads, precis som förre Sundsvall Dragons-spelaren Quinnell Brown.

I höst gör Callier sin andra säsong som proffs, men i vilket lag? Törnell, dags att säga C!

3 kommentarer:

Pastorn sa...

Jag är fortfarande extas.. Det började redan förra veckan. Skumma mejl och sms. Något var på gång.

Sen kom det en hightlight-tape.. Och jag tänkte. Kan det var möjligt att det kommer en amerikan hit som är längre än tre äpplen hög!

Nu hoppas jag att förbannelsen är bruten så att vi kan återuppliva det 90-tal med amerikaner som gjorde saker som inte våra svenskar gör i lika stor utsträckning. DUNKAR.

See No Evil sa...

Första dunken i trafik sedan 2001, typ? Vi kan bara hoppas.

Anonym sa...

Ja, formentlig sa det er