måndag 21 januari 2008

Fyfan

Alltså fyfan. Så sjukt tattigt. Eli jävla Manning. I en Super Bowl. Vilket jävla lågvattenmärke för NFL. Giants skulle kunna vara +70 i Super Bowl och jag skulle ändå inte spela på dom. Patriots kommer förstöra, förnedra, trasa sönder, pissa på Giants.

SKÄMMES TAMEFAN!

Update: Klockan är 04.35 och Blindapan känner sig fortfarande lika pissed. Men ändå lite mer nyanserad. Alltså... Det handlar inte så mycket om att jag förlorar spelet, som att det är Eli fucking Manning som vinner matchen i slutändan. Han är en dålig, dålig quarterback och det är ett sjukt jävla underbetyg åt hela NFC-konferensen att han kan ta sig hela vägen i ett slutspel. Just nu har jag bara ett nytt spel, ni kan nog gissa vad det är, men utöver detta överväger jag oavsett slutresultat att dra mig tillbaka från all form av gambling. Ett sånt här tragiskt fiasko - främst för idrottens skull! - är bara för mycket att smälta.

Inga kommentarer: